Autor Téma: VFR800X Crossrunner 2015  (Prečítané 2773 krát)

dedomotorhead

  • Čoprák
  • Príspevkov: 2064
    • Offline
VFR800X Crossrunner 2015
« : 22. September 2014, 8:20:52 am »
 90° V4 DOHC 16 ventilový motor, ktorý dá 78kW pri 10250 otáčkach. To nie je zlé na osemstovku....

 

V globále nevyzerá zle. Verím, že osloví veľa ľudí. Moje srdce však hovori nie.....


dedomotorhead

  • Čoprák
  • Príspevkov: 2064
    • Offline
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #1 : 30. September 2014, 12:31:25 pm »
dnes hondaci releasli aj specifikaciu:

ENGINE

Type
Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC 90° V-4
Displacement
782cm<sup>3</sup>
Bore x Stroke
72 x 48mm
Compression Ratio
11.8 : 1
Max. Power Output
78kW @ 10,250rpm (95/1/EC)
Max. Torque
75Nm @ 8,500rpm (95/1/EC)
Oil Capacity
3.9L
FUEL  SYSTEM

Carburation
PGM-FI electronic fuel injection
Fuel Tank Capacity
20.8L
Fuel Consumption
18.8km/litre (WMTC)
ELECTRICAL  SYSTEM

Starter
Electric
Battery Capacity
12V/11AH (YTZ-12S)
ACG Output
427W
DRIVETRAIN

Clutch Type
Wet, multiplate with coil springs
Transmission Type
Constant mesh 6-speed
Final Drive
O-ring sealed chain
FRAME

Type
Diamond; aluminium twin-spar; pivotless
CHASSIS

Dimensions (L´W´H)
2,190mm x 870mm x 1,360mm
Wheelbase
1,475mm
Caster Angle
26°30’
Trail
103mm
Seat Height
835/815mm
Ground Clearance
165mm
Kerb Weight
242kg
SUSPENSION

Type Front
43mm HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload and ten DF adjustment, 131mm axle travel, 145mm stroke
Type Rear
Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 35-step (remote-controlled hydraulic) preload and stepless rebound damping adjustment, 148mm axle travel
WHEELS

Type Front
10-spoke die-cast aluminium
Type Rear
10-spoke die-cast aluminium
Rim Size Front
17M/C x MT3.5
Rim Size Rear
17M/C x MT5.5
Tyres Front
120/70 R17
Tyres Rear
180/55 R17
BRAKES

ABS System Type
ABS (2-Channel)
Type Front
310mm x 4.5mm dual floating hydraulic disc with radial fit 4-piston calipers (*ABS) and sintered metal pads
Type Rear
256mm x 6mm hydraulic disc with 2-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads
INSTRUMENTS &  ELECTRICS

Instruments
Fuel meter, fuel consumption, water temperature, gear-position indicator, Grip Heat ON-OFF, ambient temperature and clock
Security System
HISS
Headlight
LED  (Hi-2/Low-2) with extension
Taillight
LED lights

17-ka kolesa vzadu aj vpredu...zaujimave... Nastavovatelne sedadlo od 815 az do 835 mm.

Koho zaujima viac (je to v anglictine): http://www.hondanews.eu/en/motorcyclepresspackdetail/?id=4281

Zdroj: http://www.hondanews.eu

Kibo

  • Kofolkár
  • Príspevkov: 454
  • Mňau  :cat:
    • Offline
    • www.lidl.sk
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #2 : 02. Október 2014, 10:30:46 am »
Keď cestovné enduro je ako morské prasa, čo je potom toto? To väčšia neznáma je už len Honda Integra...  :))
Záujemcov si určite nájde, motor je veľké lákadlo...  :P

dedomotorhead

  • Čoprák
  • Príspevkov: 2064
    • Offline
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #3 : 02. Október 2014, 10:57:43 am »
ani morske, ani prasa  :))  [good]

ono to nie je skareda motorka, dokonca musim uznat, ze ma nieco sexy a verim, ze sa na nej bude dobre jazdit.  no akosik mi tam nieco vadi, nieco, co neviem presne popisat. to iste mam s novym Versysom. ani nazivo ma neoslovil. urcite si najde vela priaznivcov.

Kibo

  • Kofolkár
  • Príspevkov: 454
  • Mňau  :cat:
    • Offline
    • www.lidl.sk
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #4 : 02. Október 2014, 11:45:41 am »
Nový Versys je kapitola sama o sebe...

O VFR800X netvrdím, že je škaredá, ale posledné skútrovo-plastové zlepence od Hondy ma príliš neoslovujú, ADV zobák na skútri... Chýba im v ponuke niečo, čo má gule. CB1100X sa im podarila, som zvedavý, či sa dožijeme novej Africa Twin. Aj posledná CBR600F vyzerá ako z kindervajca. Prečo v Japonsku doteraz predávajú CB1300, XL1000V,... Pre JDM si nechávajú to najlepšie, nielen v moto kategórii a nech mi nikto nehovorí o emisných normách... Nech sa len z toho neztane rozpočtovka.

[bad]

LOCKE

  • Príspevkov: 2
  • život je ako bonboníéra
    • Offline
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #5 : 20. December 2014, 23:57:26 pm »
Nazdar chalani, priznám bez mučenia, ja som sa do vfr800x zamiloval. Rozpočet ma asi nepustí do kúpy, ale snívať budem. Stále platí, že by som potreboval 5 motoriek , ale keď si mám vybrať jednu, čo mi splní väčšinu moto potrieb, bola by to táto. Celkovo mi asi v rámci rozhodovania o jednej masine vychádza nejaká cca 800 cestovné enduro ako najlepšia voľba. A myslím tým verziu na asfalt. Cestovne športový podvozok, motor okolo sto koní, pohodlný posed, dobré plexy, kryty rúk,padáky a kufre. Toto všetko aktuálne spĺňa bmw 800gs, triumph tiger 800 xr, honda vfr 800x, yamaha mt 09 tracer. Viem že by ste ešte našli ďalšie , ale moje predstavy o ideálnom kompromise spĺňajú práve tieto. Otázka bude ako sa na ktorej bude jazdiť, čo v základe ponúkne vo výbave a aká bude cena za komplet .
« Last Edit: 20. December 2014, 23:59:15 pm od LOCKE »

Kibo

  • Kofolkár
  • Príspevkov: 454
  • Mňau  :cat:
    • Offline
    • www.lidl.sk
Re: VFR800X Crossrunner 2015
« odpoveď #6 : 26. Január 2015, 11:51:55 am »
Keď by som bol Tebou, tak pri VFR800X by ma odrádzal slabý krútiaci moment. Z konkurentov najnižší a posadený najvyššie. Celkovo je tá motorka stále viac športová ako turistická, nižší posed, viac točivejšia... Nehovorím tým, že zlá, ale aby si po prípadnej testovačke neostal sklamaný v porovnaní s Leelou.
Ja som zvedavý na S1000XR od BMW...  >:D